Menu główne:
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące usług prowadzenia zajęć w Projekcie „Przedszkole bez granic”
Przedszkole Niepubliczne SMYK w Inowrocławiu – Zamawiający, w związku z realizacją projektu „Przedszkole bez granic” WND-POKL.09.01.01-04-003/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zrealizowanie zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro netto.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest 3 usług polegających na:
przeprowadzeniu 1600 godz. zajęć indywidualnych z fizjoterapeutą dla 4 dzieci autystycznych z terenu powiatu inowrocławskiego. Zajęcia muszą być prowadzone w ilości 20 godzin w miesiącu na dziecko. Kod CPV: 85142100-7
przeprowadzeniu 1600 godz. zajęć indywidualnych z psychologiem dla 4 dzieci autystycznych z terenu powiatu inowrocławskiego. Zajęcia muszą być prowadzone w ilości 20 godzin w miesiącu na dziecko. Kod CPV: 85121270-6
przeprowadzeniu 544 godz. zajęć indywidualnych z psychologiem dla 17 rodziców dzieci autystycznych i niepełnosprawnych z terenu powiatu inowrocławskiego. Zajęcia muszą być prowadzone w ilości 2 godzin w miesiącu na rodzica/opiekuna prawnego. Kod CPV: 85121270-6
Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej usług. Nie dopuszcza się ofert wariantowych.
2. Termin realizacji zamówienia
Okres realizacji usługi obejmuje maksymalnie 20 miesięcy od 20.01.2014 do 31.08.2015 w godzinach od 8.00 do 16.00.
3. Pozostałe informacje istotne dla Wykonawców
O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który:
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi.
Forma zatrudnienia – umowa zlecenie.
4. Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert będzie ich cena brutto. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaproponuje w ramach oferty najniższą cenę brutto.
Podana cena musi obejmować cenę brutto oraz wszystkie koszty związane z realizacją usługi z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (np koszty dojazdu, ewentualnego zakwaterowania, itp.). Cena musi być podana w złotych polskich. Cena zostanie ustalona na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegać zmianom. Ocenie podlegać będzie cena brutto oferty.
5. Dokumenty wymagane od Wykonawcy
Złożenie oferty cenowej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego podpisana imieniem i nazwiskiem.
Złożenie Oświadczenia o braku powiązań stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
CV oraz dokument potwierdzający posiadane doświadczenie i kwalifikacje
6. Osoba uprawniona do kontaktu
Iwona Stanek, nr tel: 698 902 481
7. Miejsce, termin i sposób składania ofert
Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy: ul. Magazynowa 23, 88-100 Inowrocław w terminie do dnia 17.01.2014 r. do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie zawierającej nazwę Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta dotycząca prowadzenia zajęć w Projekcie „Przedszkole bez granic” lub przesłać e-mailem na adres: smykprzedszkole@wp.pl
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Oferty muszą posiadać ceny brutto uwzględniające wszystkie koszty Wykonawcy.
8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte najpóźniej w dniu 22.01.2014 r.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani najpóźniej w dniu 24.01.2014 r.
Sposób płatności za wykonanie ww. usług – płatność miesięczna lub kwartalna po wykonaniu usługi.
9. Załączniki:
załącznik nr 1 Wzór: Formularz oferty
załącznik nr 2 Wzór: Oświadczenie o braku powiązań
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do złożenia zamówienia.